More than words: Contending semiotic systems and the role of disciplinary knowledge in specialized text comprehension
págs. 11-36
págs. 37-70
págs. 71-96
Curriculum design in practice: Improving the academic reading proficiency of first year university students
Lieke Stoffelsma, Isaac N. Mwinlaaru, Gloria Otchere, Alfred L. Owusu Ansah, Joseph A. Adjei
págs. 97-124
págs. 125-146
págs. 147-172
págs. 173-190
págs. 191-212
Importance marking: Giving reference to the highlighted discourse in academic lectures
págs. 213-234
“Learning from real life and not books”: A gamified approach to Business English task design in transatlantic telecollaboration
págs. 235-260
Es reseña de:
Digital Business Discourse
Erika Darics (ed. lit.)
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2015
págs. 261-264
Es reseña de:
Diccionario bilingüe de metáforas y metonimias científico-técnicas: Ingeniería, Arquitectura y Ciencias de la Actividad Física. Partes I & II: Español-Inglés, English-Spanish
Georgina Cuadrado Esclapez, Irina Argüelles Álvarez, Pilar Durán Escribano, María José Gómez Ortiz, Silvia Molina Plaza, Joana Pierce McMahon, María del Mar Robisco Martín, Ana Roldán Riejos, Paloma Ubeda Mansilla
Routledge Reino Unido, 2016. ISBN 978-1-138-86005-6
págs. 265-268
Es reseña de:
Diccionario LID del Turrón
María Isabel Santamaría Pérez (coord.)
LID Editorial Empresarial, 2015
págs. 269-272
Es reseña de:
Technology-Enhanced language learning for specialized domains: practical applications and mobility / coord. por Elena Martín Monje, Izaskun Elorza, Blanca García Riaza
Routledge Reino Unido, 2016. ISBN 9781138120433
Ha sido reseñado en:
págs. 273-277
SCAP-TT: Tagging and lemmatising Spanish tourism discourse, and beyond
págs. 279-288
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados