Study on the use of mobile devices in schools: the case of Portugal
Isabel Allen, Luísa Santos, Manuela Pinho, José Dias, Rui Ribeiro
págs. 300-303
Impacto das tecnologías no currículo escolar: Perspetivas dos alunos do Ensino Básico
págs. 304-309
Study on the use of mobile devices in schools: the case of Turkey
Zeynep Yassa, Dilan Birtane Karakaş, Tugba Özen, Asli Yildiz Mutlu, Erhan Göktepe
págs. 310-313
págs. 314-318
Study on the use of mobile devices in schools: the case of Greece
págs. 319-324
Study on the use of mobile devices in schools: the case of Romania
Petronia Gabriela Moraru, Gabriela Marchitan, Petrică Moraru, Carmen Hîrnea, Maria Ungureanu
págs. 325-331
págs. 332-337
págs. 338-343
3D Technology for Children in Disadvantage Situations
Margarida Pocinho, Soraia Garcês, Noemí Serrano Díaz, Marzanna Farnicka
págs. 344-346
Pensamiento computacional: creación y desarrollo de aprendizajes y conocimientos reales desde una perspectiva inclusiva y de compensación de las desigualdades
págs. 347-351
Challenges of mobile learning – a comparative study on use of mobile devices in six European schools: Italy, Greece, Poland, Portugal, Romania and Turkey
Ana Monteiro, Marco Bento, José Alberto Lencastre de Freitas Borges de Araújo, Marcelo Pereira, Maria Altina Silva Ramos, António José Meneses Osório, Bento Duarte da Silva
págs. 352-357
Entornos hipermedia: posibilidades y retos
María Esteban García, Rebeca Cerezo Menéndez, Ana Belén Bernardo Gutiérrez, Lucía Rodríguez Málaga, José Carlos Núñez Pérez
págs. 358-362
Deslocalización de espacios y tiempos formativos universitarios con TIC
María Luisa Sevillano García, Esteban Vázquez Cano, María Ángeles Pascual Sevillano
págs. 363-367
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados