págs. 7-9
págs. 13-20
Sons de les festes reials hispàniques en l'edat moderna:: els jorns de les entrades de Felip III i Margarida d'Àustria a València (1599)
págs. 21-50
págs. 51-55
págs. 57-71
Els magnificats de Joan Cererols i el context musical europeu del moment:: una comparació amb el magnificat SWV 468 de Heinrich Schütz
págs. 73-114
págs. 115-134
Heinrich Ignaz Franz Biber:: ¿estilo europeo o tradición local?
págs. 135-148
págs. 149-160
Els infants de cor del Col·legi Seminari de Corpus Christi de València durant el segle XVII:: admissions, sortides i vida quotidiana
págs. 161-193
págs. 195-221
Cimarosa a la Garrotxa:: recepció i pràctica domèstica de l'òpera italiana del segle XVIII i inicis del segle XIX a Olot
págs. 223-258
Anton Andrelang (1799-1870), trompetista alemán en la Cataluña de mediados del siglo XIX:: nueva fuente para el estudio del repertorio musical del barroco hispánico
págs. 259-273
págs. 275-309
págs. 311-330
El Fons Miguel Casals Aragonés de la Biblioteca de Catalunya:: el fil de vida d'un compositor desconegut
págs. 331-345
págs. 347-389
La fabricación del saxofón en España y la patente (1932) de Francisca Montserrat de Barcelona:: un estudio morfológico y normativo desde los orígenes del instrumento
págs. 391-426
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados