Development and validity of the Emotion and Motivation Self-Regulation Questionnaire (EMSR-Q) (2014) ARTICULO Alonso Tapia, Jesús Panadero, Ernesto Ruiz Díaz, Miguel Ángel The Spanish Journal of Psychology Núm. 17 Pág. 1-15
- Número de citas: 11 (90.9% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 8 EDUCACION 9
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Academic engagement: assessment, conditions, and effects-a study in higher education from the perspective of the person-situation interaction Vol. 38 Núm. 2 Pág. 631-655 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Alonso Tapia, Jesús
Huertas Martínez, Juan Antonio
Merino Tejedor, Enrique
|
Assessment of goal orientations from the “Person-Situation Interaction” perspective Vol. 28 Núm. 1 Pág. 1-12 ARTICULO | 2022 | Psicología educativa |
Alonso Tapia, Jesús
García Herraiz, Nieves
|
University classroom. Influence of motivational climate and teaching style on students' self-regulation and performance Vol. 33 Núm. 3 Pág. 399-412 ARTICULO | 2022 | Revista complutense de educación |
Abello Camacho, Diana Margarita
Alonso Tapia, Jesús
Panadero, Ernesto
|
School climate and teachers’ motivational variables Vol. 28 Núm. 2 Pág. 151-163 ARTICULO | 2022 | Psicología educativa |
Alonso Tapia, Jesús
Ruiz Díaz, Miguel Ángel
|
Deep learning self-regulation strategies Vol. 26 Núm. 1 Pág. 10-19 ARTICULO | 2021 | Revista de psicodidáctica |
Panadero, Ernesto
Alonso Tapia, Jesús
García-Pérez, Daniel
Fraile Ruiz, Juan
Sánchez Galán, José Manuel
Pardo García, Rodrigo
|
Learning strategies and self-regulation in context Vol. 36 Núm. 2 Pág. 533-550 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
García-Pérez, Daniel
Fraile Ruiz, Juan
Panadero, Ernesto
|
Self-regulated learning and formative assessment process on group work Vol. 26 Núm. 1 Pág. 5 OTRO | 2020 | Relieve |
Fraile Ruiz, Juan
Gil Izquierdo, María
Zamorano Sande, David
Sánchez Iglesias, Iván
|
Cross-Cultural Validity of the “Classroom Motivational Climate Questionnaire” Vol. 20 Núm. 2 Pág. 227-246 ARTICULO | 2015 | Revista de psicodidáctica |
Villasana, Mercedes
Alonso Tapia, Jesús
|
Rúbricas y guiones de autoevaluación Vol. 37 Núm. 1 Pág. 164-183 ARTICULO | 2014 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Panadero, Ernesto
Alonso Tapia, Jesús
Huertas Martínez, Juan Antonio
|
Teorías de autorregulación educativa Vol. 20 Núm. 1 Pág. 11-22 ARTICULO | 2014 | Psicología educativa |
Panadero, Ernesto
Alonso Tapia, Jesús
|
Revisión sobre autoevaluación educativa Vol. 11 Núm. 2 Pág. 172-197 ARTICULO | 2013 | Revista de investigación en educación |
Panadero, Ernesto
Alonso Tapia, Jesús
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024