Periodo de publicación recogido
|
|
|
Violència, protecció a la infància i bon tracte
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 418, 2022 (Ejemplar dedicado a: El nou currículum escolar), págs. 44-45
Bullying: més enllà de la paraula
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 404, 2019 (Ejemplar dedicado a: Assetjament escolar), págs. 7-10
Formació als Equips d’Assessorament Psicopedagògic del Consorci d’Educació de Barcelona
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 49, 2018 (Ejemplar dedicado a: Novembre 2018), págs. 123-126
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel, Eva Cantó Hurtado, Juan José Escobar Ballesteros
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 34, 2012, págs. 48-52
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel, Eva Cantó Hurtado, Juan José Escobar Ballesteros
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 34, 2012 (Ejemplar dedicado a: Hivern 2012 (1a època)), págs. 48-52
Conductes d�exclusió i maltractament entre iguals al parvulari.
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 32, 2011, págs. 37-40
Conductes d'exclusió i maltractament entre iguals al parvulari
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 32, 2011 (Ejemplar dedicado a: Primavera 2011 (1a època)), págs. 37-40
Ciberbulling: Lássentjament a trevés de la xarxa
C. Collell, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 24, 2008, págs. 20-23
Ciberbullying. L’assetjament a través de la xarxa
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 24, 2008 (Ejemplar dedicado a: Tardor 2008 (1a època)), págs. 20-23
Una aproximació al fenòmen del maltractament entre alumnes (Bullying)
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
ICEV. Revista d'Estudis de la Violencia, ISSN-e 1887-3545, Nº. 1, 2007
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 18, 2006, págs. 8-12
Maltractament entrte alumnes (II). Administració del CESC: (Conducta i Experiències Socials a Classe)
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 18, 2006, págs. 13-21
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 18, 2006 (Ejemplar dedicado a: Tardor 2006 (1a època)), págs. 8-12
Maltractament entre alumnes (II). Administració del CESC (Conducta i Experiències Socials a Classe)
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 18, 2006 (Ejemplar dedicado a: Tardor 2006 (1a època)), págs. 13-21
El acoso escolar: un enfoque psicopatológico
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Anuario de psicología clínica y de la salud = Annuary of Clinical and Health Psychology, ISSN-e 1699-6410, Vol. 2, 2006, págs. 9-14
¿Nos llevamos bien?: una propuesta para afrontar el maltrato entre alumnos en la ESO
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 152, 2006, págs. 83-96
¡Vamos a llevarnos bien!: una propuesta para afrontar el maltrato entre los alumnos (bullying) en primaria
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 151, 2006, págs. 85-96
Maltractament entre alumnes: necessitat d'una aproximació no culpabilitzadora
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 14, 2005, págs. 12-15
Maltractament entre alumnes: necessitat d'una aproximació no culpabilitzadora
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 14, 2005 (Ejemplar dedicado a: Estiu 2005 (1a època)), págs. 12-15
Rol de les emocions en els processos de maltractament entre alumnes
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 12, 2004, págs. 20-26
Rol de les emociones en els processos de maltractament entre alumnes
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 12, 2004 (Ejemplar dedicado a: Tardor 2004 (1a època)), págs. 21-26
L MALTRACTAMENT ENTRE IGUALS AL PARVULARI: UNA APROXIMACIÓ AL FENOMEN DE LA VICTIMITZACIÓ RELACIONAL
Carme Escudé i Miquel, Jordi Collell i Caralt
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº 7, 2003, págs. 16-20
El maltractament entre iguals al parvulari: una aproximació al fenomen de la victimització relacional
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 7, 2003 (Ejemplar dedicado a: Hivern 2003 (1a època)), págs. 16-20
La violència ente iguals a l'escola: el Bullying
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 4, 2002 (Ejemplar dedicado a: Febrer 2002 (1a època)), págs. 20-24
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
Actualizaciones en psicología y psicopatología de la adolescencia / coord. por Edelmira Domènech, 2005, ISBN 84-490-2411-0, págs. 201-220
Las conductas de acoso entre iguales como factor de riesgo de trastornos psicopatológicos
Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel
II Jornadas sobre violencia en educación: problemas desde la perspectiva del centro docente / coord. por Salvador Peiró i Gregori, 2003, ISBN 84-8454-239-4, págs. 203-212
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados