InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Supporting sense making with mathematical bet lines
Lara Dick, Tracy Foote White, Aaron Trocki, Paola Sztajn, Daniel J. Heck, Kate Herrema
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 22, Nº 9, 2016, págs. 538-545
Launching a discourse-rich mathematics lesson
Aaron Trocki, Christine Taylor, Tina T. Starling, Paola Sztajn, Daniel J. Heck
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 5, 2014-2015, págs. 276-281
Using Design Experiments to Conduct Research on Mathematics Professional Development
Paola Sztajn, Holt Wilson, Cyndi Edgington, Marrielle Myers, Lara Dick
Alexandria: Revista de Educação em Ciência e Tecnologia, ISSN-e 1982-5153, Vol. 6, Nº. Extra 1, 2013 (Ejemplar dedicado a: Edição Especial), págs. 9-34
Designing Professional Learning Tasks for Mathematics Learning Trajectories
P. Holt Wilson, Paola Sztajn, Cyndi Edgington
PNA: Revista de investigación en didáctica de la matemática, ISSN-e 1887-3987, Vol. 7, Nº. 4, 2013, págs. 133-143
Mathematics Professional Development Researchers as Stakeholders
Paola Sztajn
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 1, Nº. 3, 2013 (Ejemplar dedicado a: The Professional Practice and Professional Development of Mathematics Teachers), págs. 246-269
Standards for Reporting Mathematics Professional Development in Research Studies
Paola Sztajn
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 42, Nº 3, 2011, págs. 220-236
Conceptualizing professional development in mathematics: Elements of a model
Paola Sztajn, Matthew P. Campbell, Kwang Suk Yoon
PNA: Revista de investigación en didáctica de la matemática, ISSN-e 1887-3987, Vol. 5, Nº. 3, 2011, págs. 83-92
Mathematics Teachers, Reform, and Equity: Results from the Brazilian National Assessment
Creso Franco, Paola Sztajn, María Isabel Ramalho Ortigao
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 38, Nº 4, 2007, págs. 393-419
Formação docente nos surveys de avaliação educacional.
Paola Sztajn, Alicia Bonamino, Creso Franco
Cadernos de Pesquisa, ISSN 0100-1574, ISSN-e 1980-5314, Nº. 118, 2003, págs. 11-39
Mathematics teacher education should be responsive to a rapidly changing world
Olive Chapman, Nancy Chitera, Nuria Climent Rodríguez, Jaguthsing Dindyal, Paola Sztajn
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 1, 2022 (Plenary Lectures, Plenary Panel, Research Forums, Working Groups, Seminar, National Presentation), ISBN 978-84-1302-175-1, págs. 69-85
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados