InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Portuguese research units and science communication practices: from tradition to social media
Diogo Santos, Carla Morais, Nelson Zagalo
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Vol. 17, No 4, 2023, págs. 30-41
Ciência cidadã e educação CTS/CTSA: perspectivando contributos, desafios e oportunidades
Carla Morais
CTS: Revista iberoamericana de ciencia, tecnología y sociedad, ISSN-e 1850-0013, ISSN 1668-0030, Vol. 17, Nº. 51, 2022, págs. 157-178
Citizen science through schools: the importance of interpersonal relationships
Ilídio André Costa, Carla Morais, Maria João Monteiro
Cuadernos.Info, ISSN 0719-367X, Nº. 52, 2022, págs. 113-135
Musical Analogies to Teach Middle School Students Topics of the Quantum Model of the Atom
Hugo Vieira, Carla Morais
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 8, 2022, págs. 2972-2980
Bridging Music and Chemistry: A Marching Band Analogy to Teach Kinetic-Molecular Theory
Hugo Vieira, Carla Morais
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 2, 2022, págs. 729-735
Qualitative polymer analysis lab through inquiry-based
Carla Morais, António José Ferreira, José Luís Araújo
Educación química, ISSN 0187-893X, Vol. 32, Nº. 1, 2021, págs. 85-99
José L. Araújo, Carla Morais, João C. M. Paiva
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3697-3701
The shift from 'e-learning' to 'learning': Invisible technology and the dropping of the 'e'.
Joâo Paiva, Carla Morais, Luiza Costa, Ana Cristina Pinheiro
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 2, 2016, págs. 226-238
Carla Morais, Joâo Paiva
Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, ISSN-e 1678-4634, Vol. 40, Nº. 4, 2014, págs. 953-964
Contributos da Preparação para o Parto na Perceção de Cuidados Culturais
Emília Coutinho, Carla Morais, Vitória Parreira, João Duarte
Millenium, ISSN-e 1647-662X, Nº. 47, 2014, págs. 21-32
Specialization, Chemistry, and Poetry: Challenging Chemistry Boundaries
Joâo Paiva, Carla Morais, Luciano Moreira
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 12, 2013, págs. 1577-1579
Simulação digital e actividades experimentais em Físico-Químicas: Estudo piloto sobre o impacto do recurso "Ponto de fusão e ponto de ebulição" no 7.º ano de escolaridade
Carla Morais, Joâo Paiva
Sísifo: Revista de Ciências da Educação, ISSN-e 1649-4990, Nº. 3, 2007, págs. 101-112
Approaching the city through its public art. Development of Monere project in Lisbon.
Helena Elías, Inés Marqués, Carla Morais
On the W@terfront, ISSN-e 1139-7365, Nº. 4, 2003 (Ejemplar dedicado a: Waterfronts of Art III, Arte Público y Diseño urbano: Perspectivas interdisciplinarias y sociales)
Science communication and transmedia: a systematic review of Literature headed to a multimedia society
Diogo Santos, Carla Morais, Nelson Zagalo
La divulgación del conocimiento evoluciona. [Recurso electrónico]: actas del VII Congreso de Comunicación Social de la Ciencia / coord. por Jordi Rovira Carballido, 2020, ISBN 978-84-16283-92-7, págs. 508-512
Multimedia in science teaching: bridging scholars and science educators
J. Mota, Carla Morais, Luciano Moreira
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 5528-5537
Digital infographics on marine litter: social representations and science communication
Ana Isabel Carvalho Teixeira, Carla Morais, Luciano Moreira
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 6772-6781
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados