págs. 1-2
pág. 10
Virginia J. Flood, Francois G. Amar, Ricardo Nemirovsky, Benedikt W. Harrer, Mitchell R. M. Bruce, Michael C Wittmann
págs. 11-22
págs. 23-31
págs. 32-38
págs. 39-45
págs. 46-51
Demystifying the Chemistry Literature: Building Information Literacy in First-Year Chemistry Students through Student-Centered Learning and Experiment Design
págs. 52-57
págs. 58-65
págs. 66-73
págs. 74-78
págs. 79-85
págs. 86-89
págs. 90-95
Poster Presentations: Turning a Lab of the Week into a Culminating Experience
Jennifer L. Logan, Rosalynn Quiñones, Deborah Polvani Sunderland
págs. 96-101
Low-Cost Magnetic Stirrer from Recycled Computer Parts with Optional Hot Plate
Armando M. Guidote , Jr., Giselle Mae M. Pacot, Paul M. Cabacungan
págs. 102-105
págs. 106-109
págs. 110-115
Electrolysis of Water in the Secondary School Science Laboratory with Inexpensive Microfluidics
T.A. Davis, S. L. Athey, M. L. Vandevender, C. L. Crihfield, C. C. E. Kolanko, S. Shao, M. C. G. Ellington, J. K. Dicks, J. S. Carver, L. A. Holland
págs. 116-119
Student-Led Engagement of Journal Article Authors in the Classroom Using Web-Based Videoconferencing
págs. 120-123
págs. 124-126
págs. 129-134
págs. 135-138
A Guided Inquiry Liquid/Liquid Extractions Laboratory for Introductory Organic Chemistry
Margaret L. Raydo, Megan S. Church, Zane W. Taylor, Amy M. Danowitz
págs. 139-142
págs. 143-147
págs. 148-152
págs. 153-156
págs. 157-162
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados