Periodo de publicación recogido
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Sales and Self: The Noneconomic Value of Selling the Fruits of One's Labor
Benedikt Schnurr, Christoph Fuchs, Elisa Maira, Stefano Puntoni, Martin Schreier, Stijn M. J. van Osselaer
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 86, Nº 3, 2022, págs. 40-58
Consumers and Artificial Intelligence: An Experiential Perspective
Stefano Puntoni, Rebecca Walker Reczek, Markus Giesler, Simona Botti
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 1, 2021, págs. 131-151
Customer Empowerment in the Digital Age
Oguz Ali Acar, Stefano Puntoni
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 56, Nº 1, 2016, 8 págs.
Productivity metrics and consumers' misunderstanding of time savings
Bart de Langhe, Stefano Puntoni
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 53, Nº 3, 2016
Advertising-induced embarrassment
Stefano Puntoni, Ilona E. de Hooge, Willem J. M. I. Verbeke
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 44, Nº 1, 2015, págs. 71-79
Bang for the buck: : Gain-loss ratio as a driver of judgment and choice
Bart de Langhe, Stefano Puntoni
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 61, Nº. 5 (May 2015), 2015, págs. 1137-1163
Fooled by heteroscedastic randomness: : local consistency breeds extremity in price-based quality inferences
Bart de Langhe, Stijn M. J. van Osselaer, Stefano Puntoni, Ann L. McGill
Journal of Consumer Research, ISSN-e 1537-5277, Vol. 41, Nº. 4, 2014, págs. 978-994
The bias in the bias: : Comparative optimism as a function of event social undesirability
Steven Sweldens, Stefano Puntoni, Gabriele Paolacci
Organizational Behavior and Human Decision Processes, ISSN-e 1095-9920, Vol. 124, Nº. 2, 2014, págs. 229-244
The impact of cultural symbols and spokesperson identity on attitudes and intentions
Anne-Sophie I. Lenoir, Stefano Puntoni, Americus Reed II, Peeter W.J. Verlegh
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 30, Nº 4, 2013, págs. 426-428
El color rosado es malo para la lucha contra el cáncer de mamas
Stefano Puntoni
Harvard Business Review, ISSN 0717-9952, Vol. 89, Nº. 6, 2011 (Ejemplar dedicado a: ¿Cómo construir una cultura de la confianza y la innovación ? Colabore), págs. 12-13
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