Periodo de publicación recogido
|
|
|
“Choozing” the Best Spelling: Consumer Response to Unconventionally Spelled Brand Names
John P. Costello, Jesse Walker, Rebecca Walker Reczek
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 87, Nº 6, 2023, págs. 889-905
Consumers and Artificial Intelligence: An Experiential Perspective
Stefano Puntoni, Rebecca Walker Reczek, Markus Giesler, Simona Botti
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 1, 2021, págs. 131-151
Providers Versus Platforms: Marketing Communications in the Sharing Economy
John P. Costello, Rebecca Walker Reczek
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 6, 2020, págs. 22-38
The Self-Perception Connection: Why Consumers Devalue Unattractive Produce
Lauren Grewal, Jillian Hmurovic, Cait Lamberton, Rebecca Walker Reczek
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 83, Nº 1, 2019, págs. 89-107
Karen Page Winterich, Rebecca Walker Reczek, Julie R. Irwin
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 81, Nº 5, 2017, págs. 104-120
Lucky loyalty: : the effect of consumer effort on predictions of randomly determined marketing outcomes
Rebecca Walker Reczek, Kelly L. Haws, Christopher A. Summers
Journal of Consumer Research, ISSN-e 1537-5277, Vol. 41, Nº. 4, 2014, págs. 1065-1078
Models of sequential evaluation in best-worst choice tasks
Tatiana Dyachenko, Rebecca Walker Reczek, Greg M. Allenby
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 33, Nº 6, 2014, págs. 828-848
Novel phenomena, evolving frameworks: Exploring social influence in the online world
Rebecca Walker Reczek, Cait Lamberton
Routledge International Handbook of Consumer Psychology / coord. por Cathrine V. Jansson-Boyd, Magdalena J Zawisza, 2017, ISBN 9781138846494, págs. 621-638
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados