Periodo de publicación recogido
|
|
|
Effectiveness of combining STEM activities and PBL: A case study of the design of fuel-efficient vehicles
Shi-Jer Lou, Cheng-Pei Liang, Chih-Chao Chung
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 6 (Parte A), 2017, págs. 1763-1775
Study on BOPPPS application for creativity learning effectiveness
Chih-Chao Chung, Wei-Yuan Dzan, Ru-Chu Shih, Shi-Jer Lou
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 2, 2015, págs. 648-660
Identification of dysfunctional cooperative learning teams and troubled individuals.
Chin-Min Hsiung, Shi-Jer Lou, Chi-Chang Lin, Pei-Ling Wang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 1, 2014, págs. 125-135
Learning effectiveness of applying TRIZ-Integrated BOPPPS
Shi-Jer Lou, Wei-Yuan Dzan, Chun-Yi Lee, Chih-Chao Chung
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. 5, 2014, págs. 1303-1312
Construction of a blended TRIZ creative learning platform
Shi-Jer Lou, Chih-Chao Chung, Li-Chung Chao, Kuo-Hung Tseng, Ru-Chu Shih
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 1, 2012, págs. 37-47
Effectiveness of on-line STEM project-based learning for female senior high school students
Shi-Jer Lou, Yi-Hui Liu, Ru-Chu Shih, Shun-Yuan Chuang, Kuo-Hung Tseng
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. 2, 2011, págs. 399-410
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados