Instituciones
Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Using Multiple PhET Sims to Investigate Greenhouse Gases within a Real-World Context
Ted M. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 10, 2024, págs. 4242-4250
Using Content Area Reading to Support an Interdisciplinary Storyline Involving Climate Science
Ted M. Clark, Caroline T. Clark, Sophia Jeong, Jason Cervenec
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 9, 2024, págs. 3823-3831
Distributed Active Learning (DAL): An Approach to Reduce Class Size in Large Enrollment Courses
Ted M. Clark, Rebecca Ricciardo, Daniel A. Turner
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 5, 2024, págs. 1974-1982
Ted M. Clark, Matthew Fhaner, Matthew Stoltzfus, Matt Scott Queen
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 5, 2024, págs. 1992-1999
Investigating the Use of an Artificial Intelligence Chatbot with General Chemistry Exam Questions
Ted M. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 5, 2023, págs. 1905-1916
Narrowing Achievement Gaps in General Chemistry Courses with and without In-Class Active Learning
Ted M. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 4, 2023, págs. 1494-1504
Ted M. Clark, Nicole M. Dickson Karn, Ellie Anderson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 11, 2022, págs. 3644-3653
Evaluating and Improving Questions on an Unproctored Online General Chemistry Exam
Ted M. Clark, Daniel A. Turner, Darian C. Rostam
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 10, 2022, págs. 3510-3521
Correction to “Testing in the Time of COVID-19: A Sudden Transition to Unproctored Online Exams”
Ted M. Clark, Christopher S. Callam, Noel M. Paul, Matthew W. Stoltzfus, Daniel Turner
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 12, 2020, págs. 4545-4545
Testing in the Time of COVID-19: A Sudden Transition to Unproctored Online Exams
Ted M. Clark, Christopher S. Callam, Noel M. Paul, Matthew Stoltzfus, Daniel Turner
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3413-3417
Use of a PhET Interactive Simulation in General Chemistry Laboratory: Models of the Hydrogen Atom
Ted M. Clark, Julia M. Chamberlain
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 8, 2014, págs. 1198-1202
“The Price is Right” for Your Classroom
Ted M. Clark, Jason Cervenec, Jessica Mamais
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 4, 2011, págs. 428-431
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados