págs. 13-19
Begoña: referent teòric i personal
págs. 23-26
págs. 27-30
págs. 31-36
págs. 37-40
Los entornos virtuales de aprendizaje: una oportunidad para innovar en la docencia
págs. 41-44
págs. 45-48
págs. 49-58
págs. 59-63
Anhelant la internacionalitat. La Begoña i la Generació Erasmus
Elena Noguera i Pigem, Alícia Arcalís Vidal, Elvira Borotau, René Vanes, María Fernanda Duprat San Martín, Iolanda García González, Mónica Gijón Casares, Núria Gou Sol, Vania Valeska Guerra Correa, Eulàlia Murtra, Inés Ruiz, Amelia Tey
págs. 65-69
Concepto sistémico de entorno humano: por aprecio a Begoña Gros
págs. 71-82
Begoña: llegir, escriure i somriure
págs. 83-88
págs. 89-94
Analíticas de aprendizaje: una aproximación global
págs. 95-98
págs. 99-102
págs. 103-108
págs. 109-110
Luisa Almazán Álvarez, Antònia Bernat Cuello, Manuel Camas Magrí, Xavier Vilella i Miró, Juan José Cárdenas Ballestero
págs. 111-116
Living and learning technologies: tancant la bretxa digital de la tecnologia
págs. 117-120
págs. 121-126
págs. 127-128
Aprenentatge col.laboratiu en xarxa: una de les grans aportaciones de la Begoña Gros
págs. 129-140
Una aposta arriscada: estudi dels blogs com a tesi doctoral
págs. 141-144
págs. 145-146
Entorns i materials per a l'Aprenentatg, un grup de recerca consolidat
Grup de Recerca Entorns i Materials per a l'Aprenentatge
págs. 147-148
págs. 149-152
págs. 153-157
págs. 161-166
págs. 167-170
Agraïment per part de tot un sistema universitari
Josep M. Vilalta, Núria Merino Sáez
págs. 171-172
págs. 173-174
Doctora Gros: el discret encant de l'eficàcia
págs. 175-177
págs. 181-183
pág. 185
pág. 187
Begoña Gros: un referent professional
pág. 189
pág. 191
pág. 193
pág. 195
pág. 197
pág. 199
pág. 201
pág. 203
págs. 205-206
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados