Customer engagement in tourism and hospitality research
Raouf Ahmad Rather, Haywantee Ramkissoon, Linda D. Hollebeek, Sandra Maria Correia Loureiro
págs. 1-24
págs. 25-42
págs. 43-55
págs. 56-72
págs. 73-85
Promotion of urban tourism: an analysis of customer engagement on Instagram in two Spanish cities
Juan Tugores Ques, Rocío Bonilla Quijada, Joan Ripoll i Alcón
págs. 86-98
págs. 99-114
págs. 115-128
págs. 129-141
págs. 142-157
págs. 158-169
págs. 170-186
págs. 187-200
págs. 201-217
págs. 218-230
págs. 231-245
págs. 246-260
Impact of COVID-19 on tourism customer engagement: a cross-destination comparison
Jesús Cambra-Fierro, María Fuentes Blasco, Lily Gao, María Eugenia López Pérez, Iguácel Melero Polo
págs. 261-277
págs. 278-290
págs. 291-311
págs. 312-329
págs. 330-340
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados