págs. 11-16
págs. 319-336
págs. 17-33
págs. 35-53
Unha viaxe pola xeografía da renovación educativa
Ana Parada Gañete, Xosé Ramos Rodríguez, J. Felipe Trillo Alonso, Uxía Bolaño Amigo
págs. 55-71
págs. 73-87
Educación e mundo rural en Galicia: reflexións sobre a realidade e suxestións de mellora
Francisco Xosé Candia Durán, Rodolfo Lois Ferradás Blanco, Alicia López Pardo, María del Camino Pereiro González, Francisco Veiga García
págs. 89-104
Os movementos de renovación pedagógica e a literatura infantil galega: dous camiños que conflúen
Montse Pena Presas, Pilar Sampedro Martínez, Miguel Vázquez Freire
págs. 105-121
Lingua, patrimonio cultural e educación para unha cidadanía crítica
Xosé Ángel Armas Castro, Mariló Candedo Gunturiz, Xosé Lastra Muruais, Bieito Silva Valdivia
págs. 123-139
Educación e cidadanía: prácticas de resistencia demográfica
Germán Vargas Callejas, Lucía Iglesias da Cunha, Laura Varela Crespo
págs. 141-154
Calidade, equidade e inclusión educativa
Manuel Armas Castro, María Teresa Núñez Mayán, María Montserrat Castro Rodríguez
págs. 155-170
A formación e o desenvolvemento profesional na sociedade posdixital
María Lourdes Montero Mesa, Adriana Gewerc Barujel, Mercedes González Sanmamed, Eduardo X. Fuentes Abeledo
págs. 171-184
A Educación Social como titulación universitaria
Ana Iglesias Galdo, Rita Gradaílle Pernas, María Belén Caballo Villar
págs. 185-200
A administración local e o desenvolvemento socioeducativo: iniciativas e experiencias
Iván García García, Fernando R. Lavandeira, Beatriz Varela Morales
págs. 201-222
págs. 223-245
Investigación educativa e transferencia de coñecemento, unha cuestión de perspectiva
Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, Alexandre Sotelino Losada
págs. 245-261
págs. 263-269
págs. 271-276
págs. 277-284
págs. 285-292
págs. 293-300
págs. 301-307
Participación da infancia en Galiza: unha lectura socioeducativa en clave de conquistas e desafíos
Xabier Riádigos Couso, María Barba Núñez, Aida Lorenzo Campos
págs. 309-317
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados