Fomentant la pràctica reflexiva col·lectiva en els centres educatius: cap a un nou paradigma de l´assessorament a centre
L´avaluació de la formació del professorat al centre: la facilitació per a la transferència
Modalitats formatives: concepte, característiques i contextualització a les Illes Balears
La formació inicial del professorat universitari: la proposta de la UIB a debat
Organització de la formació del professorat a les Illes Balears: descripció, cronologia i marc legislatiu
El reciclatge de català a les Illes Balears: repàs al seu passat, al present i a les perspectives de futur
Programa de formació de formadors: cap a la professionalització dels assessors de formació permanent del professorat no universitari a les Illes Balears
Margalida Barceló i Taberner, Miquel Francesc Oliver Trobat, Carme Pinya Medina
Metodologies narratives: una eina per a la reflexió
El CEP d´Eivissa: quatre apunts bàsics pel que fa a la seva història
CEP d´Inca: 17 anys de 25: el nostre recorregut
Competències del professorat a Europa (1): quines competències específiques hauria de reunir el professorat europeu per a la realització de les bones pràctiques?
Competències del professorat a Europa (2): competències reals i competències desitjades. Procés de recerca i resultats
Magdalena Genovart Rosselló, Miquel Martorell Fullana, Cristina Bauçà Ferrer
Competències del professorat a Europa (3): anàlisi comparativa de les competències del professorat europeu
Mª Isabel Gayà Martínez, Mª Antonia Guardiola Ribot, Joan Rosselló Rigo
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados