Kia Gluschkoff, Marko Elovainio, Liisa Keltikangas-Jarvinen, Mirka Hintsanen, Sari Mullola, Taina Hintsa
481 págs.
Predictores de dominio específico para la fluidez de cálculo al inicio de la Educación Primaria
Estíbaliz Aragón Mendizábal, José Ignacio Navarro Guzmán, Manuel Aguilar Villagrán
499 págs.
473 págs.
Rendimiento escolar y condiciones de pobreza: el rol mediador de las funciones ejecutivas
Celina Korzeniowski, Marcos Cupani, Mirta Susana Ison, Hilda Emilia Difabio de Anglat
Predicting Students' Academic Achievement: Contributions of Perceptions of Classroom Assessment Tasks and Motivated Learning Strategies
533 págs.
Examining the Reggio Emilia Approach: Keys to Understanding Why it Motivates Students
Attitudes towards mathematics at secondary level: Development and structural validation of the Scale for Assessing Attitudes towards Mathematics in Secondary Education (SATMAS)
581 págs.
601 págs.
625 págs.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados