Relationship between personality, aggressiveness, emotion, and academic performance in the Spanish National Police Academy: implications in the selection processes
Alberto Barea Vera, Fernando Gordillo León, Miguel Ángel Pérez Nieto
págs. 241-266
How to Promote Honest Learning Outcomes in Online Education: Understanding Achievement Goal Orientation and Self-Efficacy
págs. 267-292
Autoconcepto, ansiedad y rendimiento académico en adolescentes con TDAH: un estudio comparativo
Montserrat Durán-Bouza, Juan-Carlos Brenlla-Blanco, Lorena Pena Carballo
págs. 293-316
Applying the Dual Deficit Model: Do Students’ Test Preparation Strategies Moderate the Relationship between Test Anxiety and Students’ Academic Achievement?
Kingsley Chinaza Nwosu, Moses Onyemaechi Edeh, Edna Nkechi Ofojebe, Hasina Cassim
págs. 317-346
Evaluación de la autorregulación comportamental: un estudio de validación
págs. 347-372
Ana Belén García Berbén, Gloria Álvarez Bernardo, Adrián Salvador Lara Garrido, Raúl Ruiz Cecilia, Juan Ramón Guijarro Ojeda
págs. 373-396
págs. 397-418
págs. 419-440
Changes in procrastinating behaviour through intervention in university students: a systematic review
págs. 441-468
Mejora de las funciones ejecutivas y las habilidades matemáticas a través del fitness/actividad física en niños de primaria: una revisión sistemática
Javier Tubío Ordóñez, Alejandro González Andrade, Aitor Álvarez Bardón, Sandra Santiago Ramajo
págs. 469-504
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados