pág. 5
pág. 7
Olga Parés: directora de l´escola Otogesa, de Maials (Lleida): «Volem canviar la forma com treballem»
pág. 9
pág. 10
pág. 15
pág. 20
pág. 25
Ni sura ni s'enfonsa: És possible iniciar el model de forces a l´educació primària?
Francisco José Castillo Hernández, María Rut Jiménez Liso, María Martínez Chico, Rafael López-Gay
pág. 31
pág. 43
pág. 62
Qué ens diu la recerca científica:: El poder de l'evocació en l'aprenentatge
pág. 63
L'evidència en la pràctica:: El poder de l'evocació en l'aprenentatge. Evoquem a medi natural i social
pág. 64
Començar per casa: Millora de l´eficiència energètica
Teresa Franquesa, Marta Vilar Recasens, Helena del Pozo, Susana Laredo Porras
pág. 65
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primària
pág. 67
pág. 71
pág. 73
pág. 75
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados