Impact of artificial intelligence on assessment methods in primary and secondary education: Systematic literature review
Miguel Martínez, Xurxo Rigueira Díaz, Ana Larranaga, Javier Martínez Torres, Iago Ocarranza Prado, Denis Kreibel
págs. 93-103
Trans reality in the educational system: A systematic review
Olatz Etxebarria Pérez de Nanclares, María Teresa Vizcarra Morales, Rakel Gamito Gómez, Ana Luisa López Vélez
págs. 104-114
The core features, internal relations, and gender differences in music academic engagement: A network analysis
págs. 115-124
Emotional intelligence and suicidal ideation in adolescents: The mediating and moderating role of social support
págs. 125-134
Does emotional awareness lead to resilience?: Differences based on sex in adolescence
Núria Garcia Blanc, Fernando Senar Morera, Agnes Ros Morente, Gemma Filella Guiu
págs. 135-144
págs. 145-152
Bullying personal y étnico-cultural en la Amazonía peruana: prevalencia, solapamiento y predictores
Jacinto Martínez Santiago, Izabela Zych, Antonio Jesús Rodríguez Hidalgo
págs. 153-163
Clima escolar y consumo de sustancias en una muestra de adolescentes chilenos
Ana Kremer Jiménez, María Francisca Román Mella, José Luis Gálvez Nieto
págs. 164-172
Generalización de los efectos de alineamiento y clasificación en educación secundaria: evaluación de la eficacia de una actividad para la promoción de la competencia emprendedora
págs. 173-181
págs. 182-189
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados