Periodo de publicación recogido
|
|
|
Mejora de las intenciones empresariales sociales a través de las expectativas de resultados, el apoyo social percibido, y la auto-eficacia empresarial social: los efectos moderadores de la orientación a la sostenibilidad
Ching Yin Ip, Chaoyun Liang
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, ISSN-e 1579-3680, ISSN 0213-4748, Vol. 38, Nº 2, 2023, págs. 379-411
Yu-Cheng Liu, Chaoyun Liang
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 9, Nº. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: June), págs. 104-131
The moderating effect of intrinsic motivation on rural practice: A case study from Taiwan
Chao-Tung Liang, Chi Cheng Chang, Li-Pei Peng, Chaoyun Liang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 3, 2018, págs. 294-303
Hsiu-Ping Yueh, Chaoyun Liang, Liu Yi
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 4, 2018, págs. 1376-1383
Revisiting the Antecedents of Social Entrepreneurial Intentions in Hong Kong
Ching Yin Ip, Shih-Yun Wu, Huei-Mei Liu, Chaoyun Liang
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 6, Nº. 3, 2017, págs. 301-323
The role of intrinsic motivation in student imagination: a comparison between engineering and science majors
Chao-Tung Liang, Franck Zenasni, Yu-Cheng Liu, Chaoyun Liang
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 5, 2017, págs. 1672-1683
Multidisciplinary learning: impact of internal and external factors
Hsiu-Ping Yueh, Yi-Hui Liu, Chaoyun Liang
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 4, 2017, 1232 págs.
The effects of creative personality and psychological influences on imagination
Yuling Hsu, Chi-Cheng Chang, Chaoyun Liang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 52, Nº 6, 2015, págs. 587-598
The mediating effects of generative cognition on imagination stimulation
Yuling Hsu, Chaoyun Liang, Chi Cheng Chang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 51, Nº 5, 2014, págs. 544-555
The effects of imagination between psychological factors and academic performance: the differences between science and engineering majors
Her-Tyan Yeh, Wei-Sheng Lin, Chaoyun Liang
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. Extra 3, 2014, págs. 746-755
The Design Considerations for Game-Based Learning
Chaoyun Liang, Yuan-Zone Lee, Wen-Shou Chou
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 50, Nº. 2, 2010, págs. 25-28
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados