Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
University students’ strategies and criteria during self-assessment: instructor’s feedback, rubrics, and year level effects
Ernesto Panadero, Daniel García-Pérez, Javier Fernández Ruiz, Juan Fraile, Iván Sánchez Iglesias, Gavin T. L. Brown
European Journal of Psychology of Education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 3, 2023, págs. 1031-1051
Transición a educación superior y evaluación: un estudio longitudinal anual
Ernesto Panadero, Juan Fraile Ruiz, Daniel García-Pérez
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, ISSN-e 2174-5374, ISSN 1139-613X, Vol. 25, Nº 2, 2022, págs. 15-37
Learning strategies and self-regulation in context: How higher education students approach different courses, assessments, and challenges
Daniel García-Pérez, Juan Fraile Ruiz, Ernesto Panadero
European Journal of Psychology of Education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 2, 2021, págs. 533-550
Deep learning self-regulation strategies: Validation of a situational model and its questionnaire
Ernesto Panadero, Jesús Alonso Tapia, Daniel García-Pérez, Juan Fraile Ruiz, José Manuel Sánchez Galán, Rodrigo Pardo García
Revista de psicodidáctica, ISSN 1136-1034, Vol. 26, Nº. 1, 2021, págs. 10-19
A Transitional Year Level to Higher Education: Challenges, Experiences and Self-regulatory Strategies during the Final Year of the University Preparatory Level
Ernesto Panadero, Daniel García-Pérez, Javier Fernández Ruiz, Héctor Sánchez
ESE: Estudios sobre educación., ISSN 1578-7001, Nº. 39, 2020, págs. 109-133
Magdalena Cegarra, H. Hassoun, Marta Villacieros Durbán, Daniel García-Pérez, José Carlos Bermejo Higuera
Medicina paliativa, ISSN 1134-248X, Vol. 25, Nº. 4, 2018, págs. 222-229
Management and Encouragement of Pupil Participation in Primary Education: A Qualitative Case Study
Daniel García-Pérez, Ignacio Montero García-Celay
REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, ISSN-e 2014-2862, Vol. 4, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: June), págs. 211-238
Daniel García-Pérez, Ignacio Montero García-Celay
REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, ISSN-e 2014-2862, Vol. 4, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: June), págs. 211-238
Daniel García-Pérez, Marta Santacreu Ivars, Alberto Bellido Esteban, Emilio Verche Borges
Cuestiones transversales en la innovación de la docencia y la investigación de las ciencias sociales y jurídicas: especial referencia al impacto del covid-19, las nuevas tecnologías y metodologías, las perspectivas de género y la diversidad / coord. por Miguel Ángel Martín López, Carlos Soria Rodríguez, 2021, ISBN 978-84-1377-591-3, págs. 1154-1179
Ensayo contra el rol de la innovación docente en la carrera docente universitaria
Daniel García-Pérez, Carlos de Aldama, Margarita Gamarro Márquez, Teresa Diéguez Risco
Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación / coord. por Rabia M’Rabet Temsamani, Carlos Hervás-Gómez, 2021, ISBN 9788413775906, págs. 2584-2603
Self-Assessment for Learning in Vocational Education and Training
Ernesto Panadero, Daniel García-Pérez, Juan Fraile Ruiz
Handbook of Vocational Education and Training: Developments in the Changing World of Work / Simon McGrath (ed. lit.), Martin Mulder (ed. lit.), Joy Papier (ed. lit.), Rebecca Suart (ed. lit.), 2018, ISBN 9783319497891, págs. 1-12
Daniel García-Pérez
Tesis doctoral dirigida por Ignacio Montero García-Celay (dir. tes.). Universidad Autónoma de Madrid (2014).
Assessment design in higher education: An analysis of disciplines, teachers´decision making and training programmes
Tesis doctoral dirigida por Ernesto Panadero (dir. tes.), Daniel García-Pérez (dir. tes.). Universidad Autónoma de Madrid (2022).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados