Periodo de publicación recogido
|
|
|
Bullying as a Group Process in Childhood: A Longitudinal Social Network Analysis
J. Ashwin Rambaran, Jan Kornelis Dijkstra, René Veenstra
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 4, 2020, págs. 1336-1352
Stability and change in student classroom composition and its impact on peer victimization
J. Ashwin Rambaran, Marijtje A. J. van Duijn, Jan Kornelis Dijkstra, René Veenstra
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 8, 2020, págs. 1677-1691
Adolescents' Friendships, Academic Achievement, and Risk Behaviors: Same-Behavior and Cross-Behavior Selection and Influence Processes.
Mariola C. Gremmen, Christian Berger Silva, Allison M. Ryan, Christian Steglich, René Veenstra, Jan K. Dijkstra
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 2, 2019, págs. 192-211
The Norms of Popular Peers Moderate Friendship Dynamics of Adolescent Aggression
Lydia Laninga-Wijnen, Zeena Harakeh, Christian Steglich, Jan K. Dijkstra, René Veenstra, Wilma Vollebergh
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 4, 2017, págs. 1265-1283
Academic Functioning and Peer Influences: A Short-Term Longitudinal Study of Network–Behavior Dynamics in Middle Adolescence
J. Ashwin Rambaran, Andrea Hopmeyer, David Schwartz, Christian Steglich, Daryaneh Badaly, René Veenstra
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 2, 2017, págs. 523-543
The role of teachers in bullying: The relation between antibullying attitudes, efficacy, and efforts to reduce bullying
René Veenstra, Siegwart Lindenberg, Gijs Huitsing, Miia Sainio, Christina Salmivalli
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 1135-1143
The Complex Relation Between Bullying, Victimization, Acceptance, and Rejection: Giving Special Attention to Status, Affection, and Sex Differences
René Veenstra, Siegwart Lindenberg, Anke Munniksma, Jan Kornelis Dijkstra
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 480-486
The Dyadic Nature of Bullying and Victimization: Testing a Dual-Perspective Theory
René Veenstra, Siegwart Lindenberg, BONNE J. H. ZIJLSTRA, Andrea F. De Winter, Frank C. Verhulst, Johan Ormel
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 6, 2007, págs. 1843-1854
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados