Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The emergence of leadership in students’ group interaction in a school-based makerspace
Jasmiina Leskinen, Kristiina Kumpulainen, Anu Kajamaa, Antti Rajala
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 4, 2021, págs. 1033-1053
Sociomaterial movements of students' engagement in a school's makerspace
Kristiina Kumpulainen, Anu Kajamaa
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 1292-1307
Teacher interventions in students’ collaborative work in a technology-rich educational makerspace
Anu Kajamaa, Kristiina Kumpulainen, Helmi-Riikka Olkinuora
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 2, 2020, págs. 371-386
The Dynamics of Class Mood and Student Agency in Classroom Interactions
Ameya G. Canovi, Luisa Molinari, Antti Rajala, Kristiina Kumpulainen
Journal of Classroom Interaction, ISSN 0749-4025, Vol. 54, Nº. 1, 2019, págs. 4-26
Understanding educational change: Agency-structure dynamics in a novel design and making environment
Kristiina Kumpulainen, Anu Kajamaa, Antti Rajala
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 33, 2018 (Ejemplar dedicado a: No 33 (2018): Number 33, June 2018), págs. 26-38
A visual narrative inquiry into children’s sense of agency in preschool and first grade
Heidi Sairanen, Kristiina Kumpulainen
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 3, Nº. 2 (June), 2014, págs. 141-174
Kristiina Kumpulainen, Satu Vasama, Marjatta Kangassalo
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 8, 2003, págs. 793-805
Ola Erstad, Kristiina Kumpulainen, Raquel Miño Puigcercós
Educar con sentido transformador en la universidad / coord. por Pablo Rivera Vargas, Raquel Miño Puigcercós, Ezequiel Passeron, 2022, ISBN 9788419023674, pág. 111
Leadership Dynamics Between Teachers and Students in a School-based Makerspace
Jasmiina Leskinen, Kristiina Kumpulainen, Anu Kajamaa
Educació 2019: reptes, tendències i compromisos: Llibre d'actes: I Conferència Internacional de Recerca en Educació / Núria Castells (ed. lit.), Pablo Rivera Vargas (ed. lit.), Juliana Cristina Faggion Bergmann (ed. lit.), Marta Beatriz Esteban Tortajada (ed. lit.), Carles Lindín Soriano (ed. lit.), 2020, ISBN 978-84-17934-76-7, págs. 814-819
Collaborative Interactions in a Multimedia Environment- A Case Study of Peer Discourse
Nika Mutanen, Kristiina Kumpulainen
CAL 97 : University of Exeter, 23rd - 26th March 1997 : conference proceedings. / coord. por Niki Davis, Wendy Milne, 1997, ISBN 0-85068-188-X, págs. 201-203
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados