InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Making room for inspecting mistakes
Alyson E. Lischka, Natasha E. Gerstenschlager, Christopher Stephens, Angela T. Barlow, Jeremy F. Strayer
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 6, 2018, págs. 432-439
Inspection-worthy mistakes: Which? And why?
Angela T. Barlow, Lucy A. Watson, Amdeberhan Tessema, Alyson E. Lischka, Jeremy F. Strayer
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 24, Nº 6, 2018, págs. 384-391
But what if the goal is to model with mathematics?
Angela T. Barlow
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 24, Nº 4, 2018, págs. 258-263
Are your students problem performers or problem solvers?
Angela T. Barlow, Matthew Duncan, Alyson E. Lischka, Kristin S. Hartland, James C. Willingham
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 23, Nº 9, 2017, págs. 550-558
Modeling as a decision-making process
Sarah K. Bleiler, Christopher Stephens, Wesley A. Baxter, Angela T. Barlow
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 24, Nº 1, 2017, págs. 20-28
Learning from the unknown student
Angela T. Barlow, Natasha E. Gerstenschlager, Shannon E. Harmon
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 23, Nº 2, 2016, págs. 74-81
Backing up and moving forward in fractional understanding
Angela T. Barlow, Alyson E. Lischka, James C. Willingham, Kristin S. Hartland
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 23, Nº 5, 2016-2017, págs. 284-291
Constructing meaning: standards for mathematical practice
Sarah K. Bleiler, Wesley A. Baxter, Christopher Stephens, Angela T. Barlow
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 6, 2015, págs. 336-344
Implementing the common core: applying shifts to instruction
Angeline K. Gaddy, Shannon E. Harmon, Angela T. Barlow, Charles D. Milligan, Rongjin Huang
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 2, 2014, págs. 108-113
CCSSM: Teaching in grades 3 and 4
Angela T. Barlow, Shannon E. Harmon
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 18, Nº 8, 2012, págs. 498-507
Engaging reluctant problem solvers
Sydney M. Holbert, Angela T. Barlow
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 19, Nº 5, 2012-2013, págs. 310-315
3 strategies for promoting math disagreements530
Angela T. Barlow, Michael R. McCrory
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 17, Nº 9, 2011, págs. 530-539
Building word problems: What does it take?
Angela T. Barlow
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 17, Nº 3, 2010 (Ejemplar dedicado a: Teaching mathematics in a flat world), págs. 140-148
Jennifer G. Fillingim, Angela T. Barlow
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 17, Nº 2, 2010, págs. 80-88
Angela T. Barlow, Janie M. Cates
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 13, Nº 5, 2006, págs. 252-255
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados