InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Website Morphing 2.0: : switching costs, partial exposure, random exit, and when to morph
John R. Hauser, Guilherme (Gui) Liberali, Glen L. Urban
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 6, 2014, págs. 1594-1616
Introduction to theory and practice in marketing conference special section of marketing science
Sunil Gupta, Dominique Hanssens, John R. Hauser, Donald Lehmann, Bernd H. Schmitt
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 33, Nº 1, 2014, págs. 1-5
Glen L. Urban, Guilherme (Gui) Liberali, Erin MacDonald, Robert Bordley, John R. Hauser
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 33, Nº 1, 2014, págs. 27-46
Learning from experience, simply
Song Lin, Juanjuan Zhang, John R. Hauser
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 1, 2014, págs. 1-19
Competitive information, trust, brand consideration and sales: Two field experiments
Guilherme Liberali, Glen L. Urban, John R. Hauser
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 30, Nº 2, 2013, págs. 101-113
Glen l. Urban, John R. Hauser, Guilherme Liberali, Michael Braun, Fareena Sultan
Gestión, ISSN 0328-9117, Vol. 15, Nº. 1, 2010, págs. 122-130
Glen l. Urban, John R. Hauser, Guilherme Liberali, Michael Braun, Fareena Sultan
HSM Management, ISSN 1888-0118, Nº. 2, 2010, págs. 76-83
Morph the web to build empathy, trust and sales
Glen l. Urban, John R. Hauser, Guilherme Liberali, Michael Braun, Fareena Sultan
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 50, Nº 4, 2009, págs. 53-61
Marketing Science --Growth and Evolution
Joel Steckel, Greg Allenby, Richard Staelin, John R. Hauser, Jagmohan Raju, Frederic H. Murphy
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 24, Nº 1, 2005, págs. 1-2
Polyhedral Methods for Adaptive Choice-Based Conjoint Analysis
Olivier Toubia, Duncan I. Simester, John R. Hauser
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Nº 1, 2004, págs. 116-131
Fast Polyhedral Adaptive Conjoint Estimation
Ely Dahan, Olivier Toubia, John R. Hauser, Duncan I. Simester
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 22, Nº 3, 2003, págs. 273-303
John R. Hauser, Duncan I. Simester
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 16, Nº 3, 1997, págs. 246-255
CUSTOMER SATISFACTION INCENTIVES
Birger Wernerfelt, John R. Hauser, Duncan I. Simester
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 13, Nº 4, 1994, págs. 327-350
How consumers allocate their time when searching for information
John R. Hauser, Glen L. Urban
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Nº 4, 1993, págs. 452-466
Abbie Griffin, John R. Hauser
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 12, Nº 1, 1993, págs. 1-27
Otra novedad japonesa: la casa de la calidad
Don Clausing, John R. Hauser
Harvard Deusto business review, ISSN 0210-900X, Nº 37, 1989, págs. 31-43
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados