págs. 1-14
Still far from personal learning: Key aspects and emergent topics about how future professionals' PLEs are
María Paz Prendes Espinosa, Linda Johanna Castañeda Quintero, Isabel Gutiérrez Porlán, María del Mar Román García
págs. 15-30
págs. 31-44
PleS in Primary School: The learners’ experience in the Piplep Project
págs. 45-61
págs. 62-85
Reviews of Educational Policy regarding one laptop per child: Escuela 2.0 program in Castilla-La Mancha, Spain.
págs. 86-111
Videojuegos activos como recurso TIC en el aula de Educación Física: estudio a partir de parámetros de ocio digital - Active Videogames as ICT tool in Physical Education classroom: research from digital leisure parameters
Ramón Chacón Cuberos, Manuel Castro Sánchez, Félix Zurita Ortega, Tamara Espejo Garcés, Asunción Martínez Martínez
págs. 112-123
págs. 124-133
págs. 134-165
Guía Metodológica para el Desarrollo de Ambientes Educativos Virtuales Accesibles: una visión desde un enfoque sistémico
Sandra Janeth Hernández, Ofelia María Quejada, Gloria Mercedes Diaz Cabrera
págs. 166-180
págs. 181-192
Eva María Torrecilla Sánchez, Susana Olmos Migueláñez, María José Rodríguez Conde, Fernando Martínez Abad
págs. 193-226
págs. 227-245
Educación Digital Contable mediante Redes de Innovación: Una Medición de su Impacto
págs. 247-264
págs. 265-283
Students as Game Designers vs. ‘Just’ Players: Comparison of Two Different Approaches to Location-Based Games Implementation into School Curricula
págs. 284-297
págs. 298-311
Digital Technologies in Domain-Specific Language Learning: Gains and Challenges
Es reseña de:
Languages for specific purposes in the digital era / coord. por Timothy Read, Jorge Arús Hita; Elena Bárcena Madera (aut.)
Springer Alemania, 2013. ISBN 9783319022215
págs. 312-316
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados