págs. 55-62
Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària
David Roca, Daniel Tena Parera, Jordi Fernández Cuesta, Betsaida Fernández
págs. 65-74
págs. 75-86
Publiradio.net: aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES
Armand Balsebre, José María Ricarte Bescós, Juan José Perona Páez, María Luz Barbeito Veloso, Anna Fajula Payet
págs. 87-98
Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional
Margarida Massot, Josefina Sala Roca, Carme Armengol Asparó, Mercé Jariot, Marçal Botey Bigordà
págs. 101-110
Carme Armengol Asparó, Diego Castro Ceacero, Maria del Mar Duran Bellonch, Miquel Àngel Essomba Gelabert, Mònica Feixas i Condom, Joaquín Gairín Sallán, Xavier Gimeno Sòria, Marita Navarro Casanoves, Marina Tomás i Folch
págs. 111-122
La transició secundària-universitat: l'acollida als estudiants de primer curs
Joaquín Gairín Sallán, Mònica Feixas i Condom, José Luis Muñoz Moreno, Cristina Guillamón Ramos, Dolors Quinquer Vilamitjana
págs. 123-136
Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida
Mònica Feixas i Condom, Eva Codó i Olsina, Digna Couso, Mariona Espinet Blanch, Dolors Masats Viladoms
págs. 137-148
La didàctica en un entorn virtual interuniversitari: experimentació d'ECTS basada en TIC
José Tejada Fernández, Pedro Jurado de los Santos, Antonio Navío Gámez, Carmen Ruiz Bueno, Óscar Mas Torelló, Elena Ferrández Lafuente, Angel Pio González, José Miguel Jiménez González, Manuel Fandos Garrido
págs. 149-162
Coordinació entre assignatures i implicació de l'alumnat
Teresa Ribas Seix, Montserrat Bigas, Oriol Guasch Boyé, Marta Milian Gubern, Josep Bonil Gargallo, Conxita Márquez
págs. 163-172
Multimèdia i educació artística: un model metodològic dels estudis de Magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior
Montserrat Torres Tarrés, Montserrat Font, Mar Morón Velasco, Gemma París Romia
págs. 173-182
PELEU: Portafolis europeu de llengües per a l'ensenyament universitari
págs. 185-196
Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer: curs de gramàtica descriptiva de l'anglès
Hortènsia Curell i Gotor, Montserrat Capdevila i Batet, Néstor Cuartero Torres, Mireia Llinàs i Grau
págs. 197-204
págs. 205-212
págs. 213-224
Curs interactiu i multimèdia destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia
Carme de la Mota, Montserrat Marquina Zarauza, Pere Rovira i Planas
págs. 225-236
págs. 237-246
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados