InstitucionesÁrea de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Expressing emotion: A pragmatic analysis of L1 German and L1 Brazilian Portuguese English as a lingua franca users
Eva M. Mestre Mestre, María Belén Díez-Bedmar
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 35, no. 2, 2022, págs. 675-705
The Use of the Progressive in Light of the AH in Monolingual EFL-Instructed Spanish Learners at University Level: A Longitudinal Learner Corpus-Based SLA Study
María Belén Díez-Bedmar
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 87, 2021 (Ejemplar dedicado a: Monograph: Tense, Aspect and Modality in L2. Recent Applied Studies), págs. 53-69
Fine-tuning descriptors for CEFR B1 level: insights from learner corpora
María Belén Díez-Bedmar
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 72, Nº 2, 2018, págs. 199-209
Differences and similarities between oral and written competence in Spanish pre-university students: a correlational study
Jesús García Laborda, María Belén Díez-Bedmar, Elena Martín Monje, Miguel Fernández Álvarez
Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, ISSN 0718-5758, ISSN-e 0717-1285, Nº. 42, 2018, págs. 172-196
Focus on learner writing at the beginning and intermediate stages: The ICCI corpus
Yukio Tono, María Belén Díez-Bedmar
International journal of corpus linguistics, ISSN-e 1569-9811, ISSN 1384-6655, Vol. 19, Nº 2, 2014, págs. 163-177
Luis Joaquín García López, María Belén Díez-Bedmar, José Manuel Almansa Moreno
Revista de psicodidáctica, ISSN 1136-1034, Vol. 18, Nº. 2, 2013, págs. 331-342
María Belén Díez-Bedmar
Revista de educación, ISSN 0034-8082, Nº 357, 2012, págs. 55-80
Treatment change in aolescents with social anxiety disorder: insights from corpus linguistics
Luis Joaquín García López, María Belén Díez-Bedmar, Pascual F. Pérez Paredes, Emilio Tornero Poveda
Ansiedad y estrés, ISSN 1134-7937, Vol. 17, Nº 2-3, 2011, págs. 149-155
Spanish pre-university students' use of English:: CEA results from the Unversity Entrance Examination
María Belén Díez-Bedmar
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 11, Nº. 2, 2011 (Ejemplar dedicado a: New developments in corpus linguistics), págs. 141-158
Detecting learning disorders in students� written production in the foreign language: are Learner Corpora of any Help?
María Belén Díez-Bedmar
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 15, 2011, págs. 35-54
The English exam in the University Entrance Examination: an overwiew of studies
María Belén Díez-Bedmar
Revista Canaria de Estudios Ingleses, ISSN 0211-5913, Nº 63, 2011, págs. 101-112
La investigación del discurso escrito en el aprendizaje de idiomas en entornos colaborativos y wikis
María Belén Díez-Bedmar, Pascual F. Pérez Paredes
RED: revista de educación a distancia, ISSN-e 1578-7680, Nº. Extra 12, 2010 (Ejemplar dedicado a: WIKI y educación superior en España (II parte))
La investigación del discurso escrito en el aprendizaje de idiomas en entornos colaborativos y wiki
María Belén Díez-Bedmar, Pascual F. Pérez Paredes
REDU: Revista de Docencia Universitaria, ISSN 1696-1412, ISSN-e 1887-4592, Nº. Extra 5, 2009 (Ejemplar dedicado a: Wiki y educación superior en España (II parte))
Big Hug: Artificial intelligence for the protection of digitalsocieties
Arturo Montejo Ráez, María Teresa Martín Valdivia, Luis Alfonso Ureña López, Manuel Carlos Díaz Galiano, Miguel Ángel García Cumbreras, Manuel García Vega, Fernando Martínez Santiago, Flor Miriam Plaza del Arco, Salud M. Jiménez Zafra, María Dolores Molina González, Luis Joaquín García López, María Belén Díez-Bedmar
SEPLN-PD 2022: Annual Conference of the Spanish Association for Natural Language Processing 2022: Projects and Demonstrations / Miguel Á. Alonso (ed. lit.), Margarita Alonso-Ramos (ed. lit.), Carlos Gómez Rodríguez (ed. lit.), David Vilares Calvo (ed. lit.), Jesús Vilares (ed. lit.), 2022, págs. 18-21
Article use and criterial features in Spabish EFL writing: a pilot study from CEFR A2 to B2 levels
María Belén Díez-Bedmar
Learner Corpora in Language Testing and Assessment / Marcus Callies (ed. lit.), Sandra Götz (ed. lit.), 2015, ISBN 9789027203786, págs. 163-190
Making students aware of english forspecific purposes: The case of english for tourism
María Belén Díez-Bedmar
I Congreso Internacional de Innovación Docente. CIID: Cartagena 6, 7 y 8 de julio de 2011, 2011, ISBN 978-84-694-5332-2, págs. 757-768
María Belén Díez-Bedmar, Luis Gonzaga Pérez Cordón, José Manuel Almansa Moreno, Luis Joaquín García López
I Congreso Internacional de Innovación Docente. CIID: Cartagena 6, 7 y 8 de julio de 2011, 2011, ISBN 978-84-694-5332-2, págs. 769-780
From Secondary School to University: the Use of the English Article System by Spanish learners
María Belén Díez-Bedmar
Exploring corpus-based research in English language teaching / Begoña Bellés Fortuño (ed. lit.), Mari Carmen Campoy Cubillo (ed. lit.), María Lluïsa Gea Valor (ed. lit.), 2010, ISBN 978-84-8021-720-0, págs. 45-55
Written learner corpora by Spanish students of English: an overview
María Belén Díez-Bedmar
A survey of corpus-based research [Recurso electrónico] / Pascual Cantos Gómez (ed. lit.), Aquilino Sánchez Pérez (ed. lit.), 2009, ISBN 978-84-692-2198-3, págs. 920-933
María Belén Díez-Bedmar
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 27, Vol. 1, 2014, págs. 239-245
Es reseña de:
Estadística aplicada a la investigación lingüística
Honesto Herrera Soler, María del Rosario Martínez Arias, Marian Amengual Pizarro
Editorial EOS, 2011. ISBN 978-84-9727-430-2
Cástulo, del conjunto arqueológico al aula: materiales AICLE para el aula de Primaria y Secundaria = Cástulo, from the archaeological site to the classroom : CLIL materials for the Primary and Secondary classrooms
María Belén Díez-Bedmar (dir.)
Jaén, Publicaciones de la Universidad de Jaén, 2016. ISBN 978-84-9159-007-1
Análisis de la expresión escrita en inglés en la prueba de acceso a la Universidad de Jaén
María Belén Díez-Bedmar
Tesis doctoral dirigida por Pascual F. Pérez Paredes (codir. tes.), Antonio Bueno González (codir. tes.). Universidad de Jaén (2010).
Cástulo: del conjunto arqueológico al aula. Materiales AICLE para el aula de Primaria y Secundaria: Cástulo: from the archaeological site to the classroom. CLIL materials for the Primary and Secondary classrooms
coord. por María Belén Díez-Bedmar; Santiago Jaén Milla (ed. lit.), Gloria Luque Agulló (ed. lit.), María del Carmen Méndez García (ed. lit.), José Manuel Almansa Moreno (ed. lit.)
Universidad de Jaén, Servicio de Publicaciones, 2016. ISBN 978-84-9159-006-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados